Gudang Informasi

אתלטיקו מדריד : ריאל מדריד: טיבו קורטואה יוצא עם בחורה מארץ ישראל? | ספורט 1 - הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.

אתלטיקו מדריד : ריאל מדריד: טיבו קורטואה יוצא עם בחורה מארץ ישראל? | ספורט 1 - הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.
אתלטיקו מדריד : ריאל מדריד: טיבו קורטואה יוצא עם בחורה מארץ ישראל? | ספורט 1 - הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.

איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.

איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו אנטואן ×'ריזמן â€
אנטואן ×'ריזמן â€" ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי.

2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד.

נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. אתלטיקו מדריד אתלטיקו מדריד הוגרלה לבית ז', יחד עם זניט סנקט פטרבורג , פורטו ו אוסטריה וינה. הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה. אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. 0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית.

0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית. נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד.

כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: סופ"ש ל×
סופ"ש ל×" לי×'×" 2019: אתלטיקו מ×"רי×" מול סלט×" וי×'ו | ×'רו (×'רופון) from cdn.groo.co.il
יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. 0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית.

איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו

2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. 0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית. המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה. נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו אתלטיקו מדריד אתלטיקו מדריד הוגרלה לבית ז', יחד עם זניט סנקט פטרבורג , פורטו ו אוסטריה וינה. סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד.

יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.

אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. ריאל מ×
ריאל מ×"רי×": טי×'ו קורטוא×" יוצא עם ×'חור×" מארץ ישראל? | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. 0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית. אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו

כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד:

כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה. יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס. המייטי רדס שפתחו בסערה ועלו ליתרון כפול, כבר ראו את המשחק בורח להם, אבל סלאח השלים צמד בפנדל והשאיר את קבוצתו של יורגן קלופ מושלמת במפעל. נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. 0:5 מוחץ לריאל מדריד על שחטאר, סולומון הוחלף במחצית. 2:3 גדול לליברפול על אתלטיקו מדריד. אתלטיקו מדריד אתלטיקו מדריד הוגרלה לבית ז', יחד עם זניט סנקט פטרבורג , פורטו ו אוסטריה וינה. סלאח וקייטה הובילו ליתרון כפול בפתיחה, גריזמן החזיר את אתלטיקו למשחק בצמד אך ספג אדום, סלאח כבש פנדל מכריע. אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו

אתלטיקו מדריד : ריאל מ×"רי×": טי×'ו קורטוא×" יוצא עם ×'חור×" מארץ ישראל? | ספורט 1 - הקולצ'ונרוס קטעו רצף של שלושה ביקורים ללא ניצחון אצל אספניול בדרך הכי דרמטית שיש, בהופעת הבכורה המחודשת של אנטואן גריזמן מאז חזרתו לקבוצה.. כמו ריאל מדריד גם אתלטיקו ניצחה בחמישה ממשחקיה וסיימה בתיקו משחק אחד: נגד זניט ברוסיה במחזור החמישי. איאקס הביסה את דורטמונד, מילאן הפסידה לפורטו אלאבס, לעומת זאת, הגיעה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, אפס נקודות ושער זכות אחד. יאן אובלק, קירן טריפייר, לואיס פיליפה, ז'ופרה קונדוגביה, מריו הרמוסו, רודריגו דה פול, קוקה, יאניק קרסקו, תומא למאר, אנטואן גריזמן וז'ואאו פליקס.

Advertisement